wylmite

Alla inlägg under december 2010

Av Linn - 28 december 2010 00:05

Har inte alls gjort någonting idag.. Fick reda på att det blir nyår hos Sebbe, ska bli kul att fira nyår med fina vänner. Annars har jag bara lyssnat på Jonas Brothers och kollat på O.C Imorgon blir det tandläkaren sen hem till Saga, ska bli kuligt. Har inte direkt något mer att skriva, jag är tråkig jag vet.. HAVE A NICE NIGHT.


Att dem är bäst? JO TACK DET VISSTE JAG REDAN!

  

Av Linn - 27 december 2010 18:37

Jag lever. Hade en fin kväll igår med alltför fina vänner. Saga fyller år imorgon. Fina vänner ska dit. Det ska bli kul. Hejdå.

Av Linn - 24 december 2010 00:26

Julafton nu ju, eftersom att klockan faktiskt är 00.26 Men annars då`? Jo jag tänker gå och lägga mig nu, vill inte se ut som ett lik imorgon, låter inte jättekul. Men, vi hörs imorgon igen. GOD JUL PÅ ER! :]


Förresten, GRATTIS till Saga och Erik   

Av Linn - 22 december 2010 21:11

Dagen igår bestod av lite för mycket skratt, lite tårar och lite spya?!? HAHA :) Men jag tackar Melinda, Matilda, Karoline och Saga för en väldigt trevlig dag och kvällen blev ju inte direkt trevlig, men det kändes ändå skönt att få prata ut med er, om allt! Åkte hem vid 23-tiden, sen somna jag vid 00.00


Idag inköptes resten av alla julklapparna, nu ska jag bara hitta en födelsedagspresent till Saga, för att hon fyller faktiskt år snart, 15 år, stor flicka ju, hihi. Sen blir det kalas för henne på tisdag, det låter kalasbra. :]


Lånade foton från Melindas facebook sen i måndags när vi överraska Bitte. (y)


    

Av Linn - 20 december 2010 20:41

Min dag har i helhet varit underbar, det bästa var när vi överraskade Bitte, att få se hennes reaktion och att hon faktiskt fällde några tårar var otroligt underbart. Älskar att överraska människor, väldigt roligt. Sen att resten av klassen som de är får man väl bara ta, but i still love you guys.

Imorgon är det julavslutning och fan vad det kommer sitta fint, efter skolan blir det hem till melinda för lite julfirande, mys. Nu ska jag joina sängen och kolla på något O.C avsnitt tror jag.. Låter bra va? Kram på er.

Av Linn - 19 december 2010 19:40

All kärlek till puckolåten och till mina superduper fina vänner, ni är helt jäkla underbara!

Av Linn - 18 december 2010 15:02

Klockan är 15.02 och jag är helt otroligt trött. Jag och Sara dygna inte, vi blev för trötta, men gick och la oss lite efter 3. Skulle egentligen träna på hälso imorse, dock var vi allt för trötta. Nu är jag dock hemma igen, funderar på att gå och städa mitt rum och sen filmkväll hela kvällen. Helt otroligt att det är julafton om 6 dagar, jullov snart också, finns inte ord för hur mycket jag har längtat efter detta lovet. Men att städa mitt rum nu? Jo det hade nog inte suttit fel för just nu ser det ut som om någon har släppt en bomb där inne. Hörs puddingar.


  

Av Linn - 18 december 2010 00:26

Skolan idag gick snabbt, stör mig på vissa människor, men man får lära sig att leva utan dem, har ju aldrig varit riktigt nära med personen ändå. Efter skolan åkte jag och pappa in till eslöv, hämtade min syster sen stack jag hem och packa och begav mig till Sara. Vi gick till ica och netto, handlade typ energidricka fast det blev lite klabb och Oskar är grymt snål, men jag och Sara löste allt sen, mest för att vi är bäst, typ. Jag börjar dock bli trött, fast börjar piggna till nu.. Sara tyckte att inlägget blev långt, men, jag skriver mer senare inatt.


Förresten, grattis till Sara och Sebastian som har 8 månader idag, golligt. :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards