wylmite

Alla inlägg under maj 2011

Av Linn - 28 maj 2011 00:49

Jag orkar inte mer. Jag ger fan snart upp. Lönt att ha det såhär.


Fuck livet. Fuck allt.

Av Linn - 22 maj 2011 18:23

I vissa ögonblick tänker jag bara negativt, det är en dålig vana jag har. Men. När det är så jobbigt att leva, då när man bara vill lägga sig ner, lägga sig ner och sova i flera år, det är då du kommer in i bilden.


Du och många andra. Men. Dig har jag känt längst, du känner mig, du vet allt om mig, för jag berättar allt för dig. För du är en sån vän som aldrig skulle berätta det vidare, det jag säger stannar hos dig. Finns inte många jag litar på, men dig litar jag på. Tänk dig. Alla bråk vi har haft, alla tjafs, alla gånger vi har slutat prata med varann. Tänk dig. Att vi står här nu. Lika tighta som förr.


11 år har jag delat med dig. 11 års vänskap. Jag vet att det kommer bli fler, det vet jag. För du är nog den sista personen jag någonsin skulle vilja förlora, inte för att jag vill förlora någon av mina vänner, men jag tror att du förstår vad jag menar.


Vi har varit med om så mycket. Alla minnen vi har sen Månsabo, alla de gånger då du har fått gråta ut i min famn. Kommer du ihåg sommaren 2008? Då umgicks vi nästan varenda dag. Och jag ångrar inte någonting av det.

Kan sommaren 2011 bli likadant? Ja det hoppas jag innerligt.


Jag känner verkligen för att tacka dig. Tacka dig för allt du gör. Jag vet att jag är dålig på att berätta sånt här. Men. Bara att veta att du finns vid min sida, varenda dag gör så att livet blir lite enklare.


Jag älskar dig bästa vän.


_____________________________________________

Sen tack till alla mina andra vänner. You make life much easier.

Av Linn - 22 maj 2011 12:23

Godmorgon.

Jag är trött, jag är förvänstansfull, jag är glad, jag är nervös. Blandade känslor alltså. Rätt skönt att vakna upp imorse och äntligen kunna ändra min anteckning till 1 dag kvar. Har haft nedräkning i 80 dagar och imorgon åker vi, jag förstår det fortfarande inte.


Idag ska jag inte göra något speciellt. Måste packa, liksom dah, men annars inget, bara ta det lugnt tror jag. Men bloggar lite mer sen. Tänkte kolla på Jonas Brothers dvd:n nu.


Lots of love :)


Asså. Ah. Pallar inte så snygg han är!

 

Av Linn - 21 maj 2011 19:05

Ja. Detta med att blogga är väl egentligen inte min grej, men jag försöker så gott jag kan. Sanna skrev innan att hon tyckte att jag skulle blogga, samma tyckte Sara igår. Så. Ja, då bloggar vi tycker jag.


Min dag idag har varit väldigt lugn. Åkte in vid halv 12-tiden till lund med Sara och Sebastian. Växlade först pengar till mig, 107 euro bitches! Haha. Sen gick vi typ till donken och sen in i typ några affärer. Ja. Just det, påväg till torp i bussen var där en sån full gubbe som trilla vid fyraplatserna precis där vi satt, sjukt äckligt, haha.


2 dagar tills Tyskland förresten, ahh vad jag längtar! Imorgon ska jag typ packa och sånt, sen på måndag åker vi tralalala. Hörs lite senare.


Lots of love :)

 

 

Av Linn - 19 maj 2011 21:58

Jag hatar tyska. Jag hatar tyska. Jag hatar tyska. Jag hatar tyska.

Ja. Det är väl så mitt liv har varit idag.

____________________________________________________________

Jag börjar bli galet trött på att få höra var och varannan dag att de banden jag lyssnar på suger, att de är bögar och sånt. Liksom? Vad fan får ni ut av det? Låt mig lyssna på dem banden jag vill. Är ni mogna som håller på "Jonas brothers är såna bögar" eller "Ue, Westlife är ett sånt gammalt band och de är bögar". Åh. Grow up.




Av Linn - 18 maj 2011 20:15

Då drar vi igång denna bloggen igen.


Mycket har hänt sedan jag tog en bloggpaus.. Alltför mycket egentligen. Det värsta var väl att gamla mormor dog för ungefär två veckor sedan.. Samma dag som Nationella i matte, så missa det. Gör fortfarande ont inom en över att veta att hon är borta. Begravningen var idag, hemskt, jobbigt att veta att hon låg i kistan mitt framför mig. Skönt att ha hela familjen + jennipher där..


Över till något helt annat, något roligare kan man väl säga. Om fem dagar åker jag och hela min underbara klass till Berlin. Nu är det inte långt kvar.


Imorgon i skolan ska vi ha repetionsdag hela dagen, jag själv ska göra mina två förbannade matteprov och sen öva inför tyskaprovet som vi har på fredag. Jag ska även göra mitt Nationella prov i matte på fredag, skönt att få det gjort.


Nu har det inlägget blivit lite för långt, men i'm back to buisness och bloggpausen är över. Hoppas att ni får en väldigt fin kväll, det ska jag försöka ha.


Lots of love  ♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards