wylmite

Alla inlägg under januari 2011

Av Linn - 31 januari 2011 19:37

Jag vill bort från en värld där ingen bryr sig. Jag vill bort från en värld där det finns så mycket ilska. Jag vill bort från en värld där en vissa personer gör allt för att skada människor. Jag vill bara bort just nu, ett annat land, ett annat landskap, en annan stad. Det kvittar, men jag orkar inte vara kvar här längre.


Kom, ta min hand, vi lämnar denna värld för endast några minuter.

Av Linn - 31 januari 2011 14:02

d

 

vilka bloggar läser du ungefär dagligen?
sen jag vet att du kollar rätt mycket på oc, vad är det som är bra med oc och vad handlar den serien om?
puss, glöm inte att du är stark vännen!


Svar:  Dagligen? Oj. Jag läser Sagas, Saras, din och Melindas blogg dagligen. Men även Kenzas och Egoinas. Vad som är bra med O.C? Exakt allt, hela handligen. Det är så mycket komdei i serien (speciellt i säsong 2). Serien handlar om Ryan som stjäler en bil med hans bror i Chino. Sandy Cohen blir hans advokat och allt slutar med att Ryan flyttar hem till Sandy och hans familj som bor i Orange County (där de rika bor). Riktigt bra serie!


Andrea

Jonas Brothers eller Justin Bieber? :)


Svar: Jonas Brothers helt klart!!


..

Framtidsplaner?
vad är det bästa du vet?
konstigaste du någonsin ätit?


Svar: Hm. Just nu vill jag bara gå klart skolan, sen kanske flytta utomlands. Tar en dag i taget.  Det bästa jag vet? Fina sommarkvällar med fina vänner, sitta ute och prata om allt mellan himmel och jord. Oj, har inte ätit så mycket konstigt, åsnekött och kamelkött har jag ätit, uäk. :)


anonym !

vad har hänt med dig och Sanna eftersom du nämnde henne rätt ofta i din förra blogg ?


Svar: Hm. Jag väljer att inte svara på denna fråga, eftersom jag inte vill blanda in internetet i det hela, för det blir så onödigt av det, förvärrar saken.


Matilda !

vad har jag gjort för att förtjäna dig som vän ? (L):) ♥


Svar: Vad har jag gjort för att förtjäna dig som vän? :) <3


anonym

Vem är din bästa vän i din klass?

Svar: Har inte en utan flera. Saga, Melinda, Matilda, Jessica, Karoline och Elin är mina bästavänner i klassen. Helt otroligt bra är dem.


Anonym

Varför har du en sån bra vän som mig ? ;)


Svar: Ja.. Du blev som du blev för att du inte blev som du skulle, knas. ;D


anonym

vrf har jag en vän som dig ? :)()


Svar: Som jag skrev till Matilda. Varför har jag en vän som dig? :)(L)

Av Linn - 30 januari 2011 21:03

Jag vill kunna skriva ut exakt allt jag känner just nu. Men, inget vill komma ut, allting stoppas i huvudet. Där är så mycket ilska inne i mitt huvud, jag känner själv inte igen mig, för jag har aldrig varit såhär innan.

 

Jag är trött på alla falska leénden, jag är trött på vännerna som sviker en efter några års vänskap. Hur vet man vad som är rätt, hur vet man vilka vänner som är rätt för en? För i slutändan känns det ändå som att de flesta sviker en.

 

Jag är trött på att må dåligt, jag är trött på att gå runt med ett falskt leénde, som jag faktiskt gör när jag inte är med mina vänner. Sen denna frågan om jag har omogna vänner? Nej, det tycker jag inte, men jag tror inte att vissa förstår skillnanden mellan omogen och ha kul, kolla i en ordbok eller smsa 118 800 så får ni nog svar på det.

 

Vi ber annars om ursäkt att vi vara 50 år gamla och komma ihåg vår skoltid som den bästa tiden i vårt liv. Vi ber om ursäkt för att vi har ett halvår kvar tillsammans och att vi tar vara på varenda dag tillsammans. Vi ber om ursäkt att vi har varandra, något som inte ni har. Vi ber om ursäkt om vi skrattar lite för mycket. Är det, det ni vill höra? NJAE, tänkte inte så själv.

 

Sen till en annan sak, hur kan vissa personer vara så idiotiska så att dem ger sig på andra människor och klagar på hur dem ser ut. Orden "du är så himla ful", tror ni inte att det skadar en människa, det skadar människan inombords.

 

Om en person vill sminka sig med mycket smink och personen tycker att den är fin i det, låt personen vara det, vart fan finns problemet? Denna personen har varit med om mycket mer i sitt liv än vad någon av er därute har varit, så bara låt det vara? Förstår ni inte svenska? Jag förstår inte hur man kan sjunka till den nivån.


Nu säger jag inte alls att "vi" är perfekta och aldrig säger något fel. Men ni har aldrig varit med om saker som denna personen har varit med om, ni kommer aldrig få uppleva saker som denna personen har upplevt.

 

För desto mer ni säger det till personen, desto sämre mår personen. Ni känner inte personen, ni har inte funnits med vid personens sida som vi har varit.

 

Lägg ner, ni kommer inte ha någon nytta av det, ni kommer inte komma långt i framtiden med det ni håller på med. Idiotiskt att sjunka till denna nivån, fucking lägg ner med det, okej.



Av Linn - 30 januari 2011 19:49

Eftersom jag har lovat Matilda att svara på frågorna idag, så blir det en "liten frågestund", haha, men jaja. Nu är klockan snart 20.00 och snart är det Bones, det gillar vi, eller hur? Imorgon är det skola, saknar mina besties så ska bli roligt att träffa dem igen. Nu? En kopp té.


fan vad jag saknar sommaren.

  

Av Linn - 30 januari 2011 17:20

Eftersom jag inte har haft en frågestund på denna bloggen så tänker jag ha det nu. Ska försöka svara på allt. Ingen fråga är en dum fråga. Kram!



Av Linn - 29 januari 2011 20:25

1. är du kär nu? - Nej.
2. har du snusat? - Anej.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nope.
4. bästa du vet? - fina kvällar med fina vänner.

5. har du blivit slagen allvarligt? - nej.
6. tar du droger? - anej
7. har du pussat en tjej? - Haha, kaanske
8. hatar du någon? - Just nu? JA!
9. älskar du någon? - Mina fina vänner.
10. har några av dina vänner svikit dig? - Alltför många, falska människor.

11. har du djur? - Kanin och två hundar.
12. har du legat brevid en tjej i sängen? - eh ja xD
13. hatar du dig själv? - Nee
14. gillar du orange? - Ja, helt okej antar jag.
15. har du nån sjukdom? - Nej.
16. har du en gris? - Nej.
17. har du en plattång? - Jao, ett måste!
18. har du en bror? - japp.
19. har du sjukt bra humor?  - Afan att jag har. (a)
24. är du brunett? - NEJ!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej.
26. tycker du om hästar? - Nje, inte så värst tror jag.
27. har du en hund? - ja.

28. har du skilda föräldrar? - nepp
29. har du gått på simskola? - yes
30. har du sagt bög till en kille? - Många gånger!
31. har du sagt fitta till en tjej? - Hehe, ja.
32. har du fuskat? - ja....
33. har du en teve på ditt rum? - ja.
34. har du lunar? - nej
35 har du msn? - of course.
36. har du en syster? - 2 stycken.
37. har du bruna ögon? - nepp
38. gillar du att fota? - sometimes.
39. har du sett dig själv brinna? - haha, anej.
40. hjälper du dina vänner? - Alltid, eftersom mina vänner är de bästa i hela världen!

41. gillar du tacos? - jao
42. tycker du att du är söt? - nej.
43. har du dansat? - ja.
44. har du spelat fotboll? - yes
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Neeej!
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej.
47. har du ätit sniglar? - haha, nej, tack o lov.
48. äger du en locktång? - Jao. 

49. gillar du att tugga tuggummi? - afan, jag är beroende.
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - japp.
51. gillar du kläder? - jadå.
52. Hatar du falska vänner? - JA! Tyvärr finns där alltför många därute.
53. gillar du räkna matte? - hell no.
54. älskar du någon nu? - Mina vänner!
55. Har du gråtit inför en vän? - ja.
56. kan du sjunga? - Haha, nej.
57. Har du sett nån död? - aldrig sett. men varit med om när en person dog.
58. säger du vad du vill? - Jag brukar säga min åsikt, så ja!

61. kan du tala spanska? - lite.
62. är du kortare än 1.60? - Neej.
63. älskar du sommaren? - ja.
64. älskar du vintern? - ja!
65. har du mer än 6 par skor? - yees, använder dock bara 3 par.
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - haha, ja alltid.
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja, vem har inte?
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej, har 2 par.
69. gillar du att städa? - Usch nej.
70. gillar du att sova länge? - ja, verkligen!

71. har du vart med om en olycka? - när jag bröt armen, så ja!
72. är du förvirrad? - tycker jag inte.

74. har du förlorat en vän? - yess. mer än en faktiskt..
75. gillar du att shoppa? - helt okej.
76. har du varit i paris? - Nepp
77. gillar du ormar? - Usch nej, jag har värsta ormfobin.
78. klarar du dig själv? - oftast ja.

79. har du lagat mat? - jaa xD

80. är du klantig? - ibland.

81. har du foppatofflor? - inte längre.
82. har du mer än 20 låtar på din data? - JA! Sen har jag ju spotify också.

85. har du mer än 7 par nagellack? - har jag säkert.
86. har du busringt? - alltför många gånger.
87. har du skällt på din bror? - JA!
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Jao.
90. sover du med nått gosedjur? - anej.
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Nej.
92. vill du bara bort ibland? - alltför ofta tyvärr.
93. har du tältat? - ja
94. har du bränt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - nej.
98. bor du i skåne? - aa
99. gillar du hip hop/rap musik? - nje, gillar bara typ eminem bland de kategorierna.
100. är du på sista frågan nu? - Nej.
101. är du singel? - yes.
102. har du flygt flygplan nån gång? - nej.
103. har du kul just nu? - nope.
104. är du blyg? - kan vara det ibland.

Av Linn - 29 januari 2011 11:12

Jag och Sara har snart fixat färdigt oss och börjar känna oss redo för cup. Detta ska bli nice, hoppas ni får en fin dag för det ska vi ha iallafall. ♥♥

Av Linn - 28 januari 2011 21:47

Jag är hos Sara, vi har kollat handboll, ätit och nu bakat. Vi har hela lägenheten för oss själva, giissa om vi har det kul? Nu ska vi kolla film, tror jag, hehe. Känns som jag är bra på att blogga? NAJE!



såhär kan det se ut!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards