wylmite

Alla inlägg under februari 2011

Av Linn - 27 februari 2011 20:50

  

Av Linn - 27 februari 2011 18:35

Otroligt fin låt.

Av Linn - 27 februari 2011 18:02

Snackar med Saga på skype, jätteovanligt jag vet. Men iallafall, har chillat som en kung idag kan jag lova er. Vaknade vid 12, kollade Herrarnas Dubbeljakt (VM), sen kolla jag på Sommar i Sverige, sjukt program det där haha. Annars har jag inte gjort så mycket, skola imorgon, isch. Nu ska jag fortsätta prata med Saga sen ska jag klicka igång någon film. Ha en fin kväll, kram!


  

Av Linn - 26 februari 2011 19:30

Riktigt inlägg nu då. Jag vakna vid 09-tiden imorse, ett oläst meddelande från Sara. Gissa om jag blev glad när det stod i smset "jag är påväg hem från Italien nu", dock har jag inga gratis sms så har inte kunnat svara henne. Men attans vad jag har saknat henne, skönt att ha henne hemma igen "on regular bases".


Annars har jag inte gjort så mycket, kollade just på Nick Jonas livechat, do i love him? Yeah. Ville prata på skype med Saga men hon är en tv-nörd så jag tänker kolla på O.C istället. Hoppas ni får en fin kväll, hörs sen. Kram!


En till bild från i lördags, suddig men what the hell.

  

Av Linn - 26 februari 2011 12:38

Är jag beroende av skype? Ja, lite iallafall. Men vakna nyss i panik, hahaha epic fail. Men ska kolla O.C och vänta på att Saga ska vakna. Kram!

Av Linn - 26 februari 2011 00:12

Börja skypa med Jessica och Jonny för två timmar sen ungefär, sen logga Jessica ut och Saga joina oss istället. Nu sitter jag här med två fjantar på skype, den ena kan dock inte svenska, fast jag och Saga lär han roliga meningar..


Min dag idag har annars varit riktigt bra, sista lovdagen ju. Imorgon ska jag kanske ut på äventyr, haha, för Skåne är ju så intressant. Nu börjar detta inlägg bli lite ointressant för er. Hoppas ni sover gott, jag kommer spendera resten av kvällen med Saga på skype, eftersom hennes CoD har slutat fungera! Kram.


Några bilder sen förra lördagen! :]

  

  

  


Av Linn - 25 februari 2011 20:50

Jag fick smset från dig och där stod jag hjälplös men ändå omringad av mina vänner. Du har sårat mig många gånger, men denna gången visste jag att detta var sista gången. Du fick vad du förtjäna. Men ändå när jag ser dig nuförtiden, när jag ser dig lé så blir jag illamående. Du är inte värd mig. Du är inte värd någon av dina vänner.

Av Linn - 24 februari 2011 01:17

Skype med Saga nu! Lätt bäst, speciellt när vi chattar med random människor, haha. Men ska väl snart sova.. Godnatt!


  

Ovido - Quiz & Flashcards