wylmite

Alla inlägg under juni 2011

Av Linn - 30 juni 2011 02:31

Har haft en otroligt fin dag med fina vänner i hbg.. Men inte därför jag tittar in.
__________________________________________________________


Jag hatar känslan av att man nog snart kommer att förlora en vän. Jag hatar att såra andra.. Det är det värsta jag vet. Och jag vet att lögner blir inte bättre av det, det vet jag. Men. Åh!!!!!!!

Vet inte vad jag vill ha ut med det här.. Idag säger jag bara FML!

Av Linn - 28 juni 2011 18:45

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna.. Jag har spenderat mina dagar med mina favoriter.. Har redan haft "the time of my life".


Igår kolla jag, Saga och Melinda Bois. Skönt att gå därifrån med tre poäng, så att dem åkte upp lite i tabellen.. Annars hade jag en jäkligt bra dag med dem, missade lite bussar, gick lite vilse, lekte på en cool lekplats mitt inne i ghettot och åkte i en Securitas bil, inte var dag det händer inte.. Nejdå!


Imorgon blir det nog någon grillkväll eller något.. Mys!

_____________________________________________________


Världens finaste gamla mormor skulle fyllt år idag.. Tyvärr så finns hon inte med oss längre. Istället åkte vi in och satt blommor vid graven. ♥


 

Av Linn - 23 juni 2011 21:42

Jag älskar livet just nu. Enough said! 

Av Linn - 21 juni 2011 20:06

Shalalala, idag är en bra dag, idag är jag glad! Eller.. Jobbet var jobbigt, men, jag var så otroligt trött. Men det var bara att tänka positivt, för vet ni? Imorgon är det min sista dag, känns otroligt skönt, men ändå så himla konstigt?


Annars gjorde jag inget igår, inget idag heller. Alla mina vardagar har sett ut såhär att alarmet ringer 06.00, går upp fixar frukost/lunch, gör v mig, sen cyklar jag ner så att jag är vid Sara 06.45, sen blir det jobb till 15.45 och sen hem, chilla, sova.


Sommarlov imorgon och annars är veckan rätt fullproppad, men jag klagar inte! Midsommar på fredag, ska bli rätt trevligt det med.


Nu ska jag gå och fixa till mig för att snabbt åka ner till ICA för att handla lite fika till mina arbetskollegor imorgon, för det har dem förtjänat tycker jag (ja, även Sara med, fast hon gnäller, haha) nejdå. Men. Vi hörs imorgon.


Take care, lots of love!


Random bild sen skolavslutningen.

 


Av Linn - 18 juni 2011 22:02

Då var det detta med uppdatering igen. Orkar inte blogga, vet inte varför, men får väl ta tummen ur och börja uppdatera lite, då det är många som vill att jag gör det. Men kan ju berätta vad jag har gjort de senaste dagarna, om det nu uppskattas.


Skolavslutningen var förra fredagen, jag har aldrig haft så ont i mitt hjärta som jag hade den dagen. Jag har nog inte gråtit så mycket på flera år. Att jag lämnar mina bästa vänner gör fortfarande ont. Men det är dags att stänga det kapitlet och börja på ett nytt, även om man vill det eller inte. Dem vet om att dem finns med i mitt hjärta och vi ska hålla kontakten, så är det bara!


I måndags börja jag på mitt sommarjobb, jäkla slitjobb det där, men väldigt roligt då jag jobbar med ett härligt gäng. Extra skönt att ha Sara vid min sida också, även fast hon blir lite gnällig två timmar innan dagen är slut, haha.

_________________________________________________________

Nu pratar jag med Melinda i telefon (chattar med henne och Filip på msn också) och bestämmer lite planer för sommaren. Jobbar tills på onsdag, sen har jag sommarlov, ska bli riktigt nice. Midsommar ska bli trevligt det med.


Så det här blev en uppdatering som hette duga, ska försöka att hålla detta varenda dag också, jag lovar! Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon.



Av Linn - 6 juni 2011 19:01

Hej alla ni som läser min blogg, inte många, men ändå. Ja, men iaf, jag är hos Sebbe just nu med Saga, Melinda & Karoline, skitnice. Dem spelar fifa och jag och melinda sitter i sängen och chillar galeeeet. Ja. Har inte mer att säga. 

Peace out Bitches.


Enda bilden han typ hade på sin dator. 

 

Av Linn - 4 juni 2011 23:06

Jag har haft en otroligt fin kväll med otroligt fina vänner. Det blev grillning, prat med Ewa och bad i Svalövssjön. Såhär roligt har jag inte haft på länge.


Detta behövde jag verkligen, har ju mått som jag har mått, men nu mår jag så jäkla bra! Tack för att ni är dem ni är.


Saga, Sara G, Sara A, Amelie, Melinda, Christina.

 

 

Av Linn - 3 juni 2011 15:58

Okej. Vi kör på en sådan här kallad "uppdatering". Även om mitt är så jäkla ointressant.. Men bloggen blir lidande när jag själv inte mår så bra, varför ja, vissa vet det, vissa vet inte det..


Jag har tråkigt idag. Vill hitta på något men kan inte ta mig någonstans.. Tv3 kanalen är också fucked up för den funkar inte, vart fan ska jag se matchen ikväll liksom? Aja. Welcome to my fucked up life..

________________________________________________

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards