wylmite

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

UPPDATERING (IGEN)

Av Linn - 18 juni 2011 22:02

Då var det detta med uppdatering igen. Orkar inte blogga, vet inte varför, men får väl ta tummen ur och börja uppdatera lite, då det är många som vill att jag gör det. Men kan ju berätta vad jag har gjort de senaste dagarna, om det nu uppskattas.


Skolavslutningen var förra fredagen, jag har aldrig haft så ont i mitt hjärta som jag hade den dagen. Jag har nog inte gråtit så mycket på flera år. Att jag lämnar mina bästa vänner gör fortfarande ont. Men det är dags att stänga det kapitlet och börja på ett nytt, även om man vill det eller inte. Dem vet om att dem finns med i mitt hjärta och vi ska hålla kontakten, så är det bara!


I måndags börja jag på mitt sommarjobb, jäkla slitjobb det där, men väldigt roligt då jag jobbar med ett härligt gäng. Extra skönt att ha Sara vid min sida också, även fast hon blir lite gnällig två timmar innan dagen är slut, haha.

_________________________________________________________

Nu pratar jag med Melinda i telefon (chattar med henne och Filip på msn också) och bestämmer lite planer för sommaren. Jobbar tills på onsdag, sen har jag sommarlov, ska bli riktigt nice. Midsommar ska bli trevligt det med.


Så det här blev en uppdatering som hette duga, ska försöka att hålla detta varenda dag också, jag lovar! Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 12 augusti 2011 20:10

Som ni har märkt så är jag inte alls aktiv här. Men ändå är det några som kollar in den lite då och då. Ni som gör det får gärna klicka er vidare till: www.heltvanligblogg.blogg.se  och www.friendshipindistance.blogg.se   Det är där jag bef...

Av Linn - 1 juli 2011 20:30


Denna sommaren blir annorlunda. Denna sommaren är en sista sommar jag har tillsammans med mina bästa vänner. Visst. Jag kommer kunna träffa de senare, men, det kommer ändras. Hur mycket jag än kanske intalar mig själv att jag kommer hålla kontakten m...

Av Linn - 30 juni 2011 02:31

Har haft en otroligt fin dag med fina vänner i hbg.. Men inte därför jag tittar in. __________________________________________________________   Jag hatar känslan av att man nog snart kommer att förlora en vän. Jag hatar att såra andra.. Det är d...

Av Linn - 28 juni 2011 18:45

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna.. Jag har spenderat mina dagar med mina favoriter.. Har redan haft "the time of my life".   Igår kolla jag, Saga och Melinda Bois. Skönt att gå därifrån med tre poäng, så att dem åkte upp lite i tabellen....

Av Linn - 23 juni 2011 21:42

Jag älskar livet just nu. Enough said! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards