wylmite

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

SARA GUSTAFSSON

Av Linn - 22 maj 2011 18:23

I vissa ögonblick tänker jag bara negativt, det är en dålig vana jag har. Men. När det är så jobbigt att leva, då när man bara vill lägga sig ner, lägga sig ner och sova i flera år, det är då du kommer in i bilden.


Du och många andra. Men. Dig har jag känt längst, du känner mig, du vet allt om mig, för jag berättar allt för dig. För du är en sån vän som aldrig skulle berätta det vidare, det jag säger stannar hos dig. Finns inte många jag litar på, men dig litar jag på. Tänk dig. Alla bråk vi har haft, alla tjafs, alla gånger vi har slutat prata med varann. Tänk dig. Att vi står här nu. Lika tighta som förr.


11 år har jag delat med dig. 11 års vänskap. Jag vet att det kommer bli fler, det vet jag. För du är nog den sista personen jag någonsin skulle vilja förlora, inte för att jag vill förlora någon av mina vänner, men jag tror att du förstår vad jag menar.


Vi har varit med om så mycket. Alla minnen vi har sen Månsabo, alla de gånger då du har fått gråta ut i min famn. Kommer du ihåg sommaren 2008? Då umgicks vi nästan varenda dag. Och jag ångrar inte någonting av det.

Kan sommaren 2011 bli likadant? Ja det hoppas jag innerligt.


Jag känner verkligen för att tacka dig. Tacka dig för allt du gör. Jag vet att jag är dålig på att berätta sånt här. Men. Bara att veta att du finns vid min sida, varenda dag gör så att livet blir lite enklare.


Jag älskar dig bästa vän.


_____________________________________________

Sen tack till alla mina andra vänner. You make life much easier.

 
 
Ingen bild

sara

23 maj 2011 11:24

jag älskar dig med bästa vän, du är bäst <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 12 augusti 2011 20:10

Som ni har märkt så är jag inte alls aktiv här. Men ändå är det några som kollar in den lite då och då. Ni som gör det får gärna klicka er vidare till: www.heltvanligblogg.blogg.se  och www.friendshipindistance.blogg.se   Det är där jag bef...

Av Linn - 1 juli 2011 20:30


Denna sommaren blir annorlunda. Denna sommaren är en sista sommar jag har tillsammans med mina bästa vänner. Visst. Jag kommer kunna träffa de senare, men, det kommer ändras. Hur mycket jag än kanske intalar mig själv att jag kommer hålla kontakten m...

Av Linn - 30 juni 2011 02:31

Har haft en otroligt fin dag med fina vänner i hbg.. Men inte därför jag tittar in. __________________________________________________________   Jag hatar känslan av att man nog snart kommer att förlora en vän. Jag hatar att såra andra.. Det är d...

Av Linn - 28 juni 2011 18:45

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna.. Jag har spenderat mina dagar med mina favoriter.. Har redan haft "the time of my life".   Igår kolla jag, Saga och Melinda Bois. Skönt att gå därifrån med tre poäng, så att dem åkte upp lite i tabellen....

Av Linn - 23 juni 2011 21:42

Jag älskar livet just nu. Enough said! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards