wylmite

Alla inlägg under april 2011

Av Linn - 22 april 2011 19:30

Blogga är så jäkla tråkigt. Så jag tar bloggpaus, vem vet hur länge det varar? Men, vi får väl se om jag kommer tillbaks till denna blogg. Ciao!

Av Linn - 20 april 2011 12:05

"Never leave your old friends for new ones because your old ones are basically part of your family and they love you for you."

Av Linn - 17 april 2011 19:07

Ja. Veckan som har gått har varit upp och ner. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det för er, därför tänker jag inte göra det heller. Men, what to do.


Alla mina tankar går till just "dig" som just nu ligger på sjukhuset, läget är kritiskt och jag hoppas att allting blir bra! LOVE


 

Av Linn - 11 april 2011 20:20

Elin & Matilda.

Jag skulle kunna skriva en lång text om er, men jag vet att ni vet det mesta redan. Dagarna med er i skolan är dagar jag aldrig kommer att glömma, tack för exakt allt ni har gjort. Ingen kommer upp i er nivå, ni är dem jag kommer att minnas med ett jäkligt stort leénde på läpparna. Jag älskar er, glöm aldrig det.


Everyday that we had all the good all the bad
I'll keep them here inside
All the times we shared every place everywhere
You touched my life

Av Linn - 6 april 2011 17:14

Handen på hjärtat, en utav de bästa dagarna på länge. Har aldrig haft det så roligt, speciellt när Oskar skulle ha den gröna färgen och vi fick hjälpa han. Exakt alla gjorde så att allting blev bättre än vad den någonsin kunde ha blivit.


Börjar inse hur svårt det kommer bli att lämna er.

Men ett extra stort tack för dagen världens finaste klass, 192.

Av Linn - 2 april 2011 21:14

Tre3tre3tre3tre3

Tre år sen idag. Idag är det 3 år sen du försvann. När du försvann, så försvann en viktig del utav mig, utav oss. Du tog med en pusselbit som aldrig kommer att komma tillbaka. Det bästa är väl att jag vet att du slipper lida nu.


Jag kan inte få ut fler ord, jag orkar inte mer, detta är för jobbigt.

Jag saknar dig, vi saknar dig. För utan dig här är det inte samma värld. Hoppas du har det bra däruppe bland änglarna, hoppas du trivs att vara runt molnen.

I miss you, i miss your smile and i still shed a tear every once in a while.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards