wylmite

Alla inlägg under mars 2011

Av Linn - 30 mars 2011 20:40

Jag älskar verkligen Grey's Anatomy och O.C Så kan inte välja.


I Grey's anatomy så älskar jag humorn så blandas med en del av verkligheten och alla äckliga olyckor är inget att leka med, haha.


O.C Ja? Vad ska man säga. Jag älskar humorn och allt drama.



Av Linn - 30 mars 2011 20:29

Har haft en riktigt trevlig dag med mina favorit tjejer. E.M.L

Gjorde matte omprov, gick skit. Men, gjorde mitt bästa. Lyssna på musik under tiden med Matilda, blev ännu roligare faktiskt. Hennes iphone in my heart.


Efter skolan stack jag och Matilda till bibblan och tog det lite lugnt. Jag hjälpte henne  

med bokredovisning, sen skratta vi rätt mycket (något som man inte kan undgå att göra med Matilda, hehe). Imorgon ska hon till "läkaren", det ska jag med så missar bildprovet. Ska väl äntligen få opereras snart.


Tackar en fin Matilda och en fin Elin för en toppen dag. Nu tänker jag fortsätta skriva på idrottsplaneringen, hade varit lite lättare om Sebbe kunde logga in på msn -.-


Kram på er. ♥


Var ute och gick med Matilda. Ja. Bokstavligt talat.

 

Av Linn - 29 mars 2011 19:47

Finns otroligt många. Här är dock två som dök upp direkt i mitt huvud.



Av Linn - 29 mars 2011 19:40

Hade kunnat ljuga och säga att min dag har varit bra. Men den har varit riktigt usel. Huvudvärk och allting har varit blä. Det blir inte bättre över att jag vet att det snart är början på april. Men, jag tackar Elin och Matilda för dagen, för att ni fortfarande gör så att jag kan le, även om jag inte vill göra det. Det är guldvärt.


Nu tänkte jag plugga tyska. Ciao.


 

Av Linn - 29 mars 2011 19:25

Visst. Fine. Glöm bort mig. Jag klarar mig.

The biggest lie ever.

Av Linn - 27 mars 2011 16:37

Okej. Inga fler emo texter och sånt på denna bloggen, har en annan där jag kommer skriva ner tankar och sånt. Har dock haft den i över en månad, men aktivera den just. Just so you know.

Av Linn - 26 mars 2011 10:34

Solen skiner ute och det är en helt blå himmel. Jag får kli i fingrarna och vill hitta på något. Skulle egentligen åka in och se Bois - Hif, men det är bara träningsmatch. Funderar på att höra med några peeps och åka in till Lund och fika eller något. Får väl helt enkelt se vad jag gör. Nationella på måndag igen, pepp, nej!


Hoppas att ni får en underbar dag så hörs vi lite senare. ♥


 

Av Linn - 26 mars 2011 10:29

Bara jag tänker på det så kommer den här klumpen i magen.

Jag lämnar snart denna bubbla, för ett liv utanför den.

Jag vill inte. Jag vill. Jag vill inte. Jag vill.

Jag tror verkligen inte att jag kan lämna allt detta.


It's time for me to fly

Ovido - Quiz & Flashcards